Pod Yayom Tourém hráči uverili, že nič nie je nemožné. Expert neodpisuje Slovan ani v Lige majstrov (rozhovor) Richard Jančiar 27. 8. 2026
Či ma niektorí podceňujú? Žiadny problém. Som dobrý študent, odkazuje Yaya Touré pred zápasom roka Richard Jančiar 26. 8. 2026
Problémy v ofenzíve nekončia, Touré bude mať pred dôležitým súbojom poradcov. Lídrovi vyčíta to isté, čo Weiss Matej Babic 12. 8. 2026
Yaya Touré bol po úvodnom zápase 3. predkola LM sklamaný. VAR mohol Slovanu vážne uškodiť Richard Jančiar 5. 8. 2026
Súperovi Slovana sa vlani podaril zázrak. Touré načrtol, či dá šancu aj novej posile alebo prekvapeniu sezóny TASR 3. 8. 2026
Touré o útočníkovi Slovana: Aj Zlatan a Eto'o boli v takej pozícii. Hráči mi pred Ligou majstrov narobili starosti TASR 2. 8. 2026
Yaya Touré túži po posilách, klub sa snaží. Z niektorých hráčov je tréner sklamaný Richard Jančiar 30. 7. 2026
Futbal VIDEO: Mladík Slovana sa predviedol skvelým gólom. Yaya Touré sypal superlatívy: Najlepšie, čo som videl Matej Babic 30. 6. 2026
Niké liga V Európe to býva úplne inak. Nový tréner Slovana zostal v poriadnom šoku z Kmotríka a Vitteka Adam Dudiak 21. 6. 2026
Niké liga Neprišiel sa naťahovať o 5 či 10-tisíc. Koľko zarobí nový tréner Slovana Bratislava? Richard Jančiar 16. 6. 2026
Niké liga K tomu, čo dokázal Weiss, má obrovský rešpekt, ale začína nová éra. Yaya Touré prehovoril k fanúšikom Richard Jančiar 16. 6. 2026
Niké liga Slovan nebol prvý. Yaya Touré mohol trénovať úplne iný slovenský klub Adam Dudiak 7. 6. 2026
Niké liga Aj svetové médiá píšu o hotovej veci. Novým trénerom Slovana bude superstar, už pristála v Bratislave Adam Dudiak 7. 6. 2026
Bavme sa o lige Také meno čakal málokto. Weissa by v Slovane mohol nahradiť bývalý hráč Barcelony či Manchestru City Richard Jančiar 19. 5. 2026
Futbal Yaya Toure si našiel klub: Veterán sa po dvanástich rokoch vracia do Grécka Karol Chren 3. 9. 2018